Plan utokov NATO podla ex-generala Wesley Clarka


Hovori Vam to nieco? Plan utokov NATO v interview US generala na penzii Wesley Clarka. Rozhovor zo dna 2. marca 2007.

Wesley Clark: Priblizne desat dni po 11. septembri (9/11) som navstivil Pentagon, videl som Rumsfelda, a dalsich. Isiel som pozriet ludi s ktorymi som kedysi pracoval, ked vtom jeden z generalov (pozn. dalej uvedeny ako “On”) na mna zavolal: “podte sem ku mne chcem sa s vami rozpravat na sekundu”.

Wesley Clark: “Odpovedal som mu, ze som priliz zaneprazdneny..”

On na to: “Nie nie ,,(musite),, rozhodli sme, ze ideme do vojny s Irakom….”

Bolo to priblizne 20. septembra (pozn. po 9/11 ) pokracuje Wesley Clark. Opytal som sa ho:  “Ideme bojovat s Irakom? preco?”.

On povedal: “nemam tusenie” ..(smiech obecenstva). On pokracuje: “Tipujem, ze nemaju nic ine na praci” (pozn. vlada USA..Bush,Rumsfeld..)

Wesley Clark-Ja na to: “Takze nasli informacie spojujuce Saddama a jeho pomoc Al Kajde..?”

On: “Nie, nie, nic take..nic podobne Oni iba rozhodli, ze sa pojde do vojny s Irakom…”. a pokracoval: “ja myslim, ze je to tak, ze nevieme co robit a teda teroristi ..,, a my mame dobru armadu,,(USA NATO) s ktorou mozeme ‘polozit’ (akekolvek) vlady”.

Wesley Clark pokracuje: “Takze prisiel som ho pozriet (generala v Pentagone) o niekolko tyzdnov neskor a v tom case sme prave bombardovali Afganistan a ja som sa opytal: “stale planujeme ist do vojny s Irakom..?”

..a On odpovedal: ” je to este vacsie blaznovstvo”. Potom sa napriahol a zo stola zobral do ruky akesi dokumenty a povedal: “Prave som dostal toto ‘z vrchu’. Je to  informacia (plan) ako ideme odstranit SEDEM krajin v priebehu piatich rokov (pozn. pisal sa rok 2007). Zacinajuc Irakom, potom Syria, nasleduje Libanon, Lybia, Somalsko, Sudan, a konciac Iranom……”.

Moderatorka: “mozete prosim znovu zopakovat nazvy krajin?” (smiech v publiku…US publikum v roku 2007)

Wesley Clark: “Startujeme Irakom, Syriou potom Libanonom, a potom Lybia, Somalsko, Sudan a naspat do Iranu…”

preklad  robsaleh