Helen Thomas sionistom: “Vráťte sa do Europy Palestína nie je vaša”


 Velmi znama novinarka z Bieleho domu, Helen Thomas (91 rokov) opakovane odsudzuje rolu sionizmu a zidovskej lobby v Spojenych Statoch Americkych. V interview pre  Izraelsky “Yedioth Ahronoth”, Helen  Thomas povedala, ze: “Vzdy som tvrdo kritizovala US prezidentov, ale iba ked zacnes hovorit proti  “Izraelu” stratis zamestnanie”. “Je tazke zit  tu, kde zidovska lobby ma svoju neobmedzenu moc,” povedala a dodala, “Ja nie som proti zidovskemu nabozenstvu, ale proti sionizmu.” Helen Thomas radi zidom, aby vratili veci ktore nie su ich a o ktore okradli druhych. Znama novinarka zdoraznila, “v ziadnom pripade nemaju pravo existencie na ukradnutej zemi ktora im nepatri.” Opisuje tvrdenie korespondenta novin ze im Palestina patrila este pred Palestincanmi” ako “nezmyselne”; a argumentuje ze, “Palestincania ziju uz roky vo svojej vlasti”. “Vy nemate ziadne pravo zaklopat na ich dvere a potom ich odtial vytlacit”, zdoraznuje. 
Thomas dalej potvrdila, ze  “Spojene Staty podporuju nespravodlivu vojnu “Izraela” proti Palestincanom.”
Co sa tyka jej postoja voci Hamasu poukazuje, ze “hnutie bolo demokraticky zvolene”. “Neviem preco je to take tazke pre “Izrael” uverit, ze Palestincania volili Hamas. Som proti nasiliu, ale chapem ich tuzbu na obnovu toho co im bolo odobrane,” vysvetluje Americka novinarka.
Stoji za poznamku uviest, ze Helen Thomas bola odvolana z jej pozicie v Bielom dome po poznamkach voci sionistickej entite a taktiez jej vyzvam aby opustili Palestinu a vratili sa do svojich krajin v Europe.
Zdroj: “Yedioth Ahronoth”, Translated and Edited by moqawama.org