Syria-OSN a masmedia klamu az sa tak prasi…


Sýrska matka nad fotografiou mŕtveho syna.

Jeden Slovensky dennik s velmi kratkym nazvom dna 2. decembra 2011 uviedol v kolonke “Zahranicne spravodajstvo” titulok s nazvom  “Syrska armada zabija aj deti”. Na fotografii prilozenej k clanku vidiet placucu matku jedneho dietata (vid. hore).  Na televiznych kanaloch, Al Alam IRIN,  Al jadeed -News, Syria News, PressTV, OTV a i. bezi rozhovor s placucou rodinou. Cast rozhovoru kde matka chlapca na obrazku place znela “rozstrielali ho tak, ze z neho nic nezostalo….ked som ho drzala na rukach tak mi do nich vypadlo jeho srdce…….kde je Syrska armada? Keby tu bola tak by sa to urcite nestalo…”  Presne Toto povedala vtom televiznom zazname!

Masmedia ako al Jazeera, BBC, France24,.. a po nich aj mensie kanaly mensich Europskych krajin odrapkavaju a zamerne skresluju pravdu. A tak, ako poslusny lokaj, robi aj Slovensky dennik s najkratsim nazvom.  Zrejme im vypadlo z tlace slovo “Slobodna” a tak by museli uviest  “Syrska  Slobodna Armada-Syrian Free Army” co je Orwelovsky nazov pre tlupu zoldnierov a zabijakov.  Je mozne ze im slovo “slobodna”  vypadlo z tlace nahodne, o com pochybujeme. Potom si mozno musia polozit otazku : ” ako SME na to slovo mohli zabudnut”?

Video: Cast z rozhovoru s matkou chlapca ktory sa vola Sarii Saoud :

Preklad

Ludia: Povedzte co sa stalo?

Matka: Vesala som saty, stal za mnou a povedal ze chce jest. Tak som mu povedala: “chod a zober si nieco z chladnicky”. On mi hovori “dnes je nasa stvrt bezpecna Mami, vsade su ludia… prosim Mami ale chcel by som biscuit”.

Povedala som ze  v poriadku a potom som povedala mojej susede ci nejde so mnou (do obchodu), takze by aj ona mohla kupit nieco pre svoje dieta. Zisli sme dolu a moje dieta sa ma pyta: ” Mama mohla by si nam kupit aj nejake maso?” Odvetila som mu, ze stryko je na ceste k nam a ze on potom maso kupi. Drzala som jeho ruku a on v nej mal biscuit……..

Ked tu zrazu zacala strelba a moja suseda bola strelena do nohy a do krku,,neviem ci zije….

Boli tam styria muzi a strielali na ludi okolo seba .. zastrelili mojho syna!

Moj syn mal ten biscuit v ruke…! Po strelbe zrazu nemal ruku..Mal iba devat rokov..! Toto je sloboda ?

Ludia:..(televizie )Al Jazeera a Al Arabyia tvrdia, ze to armada zabila vasho syna je to pravda? [0:58]

Matka: NIE! tam nebola ziadna Armada ani Bezpecnostne zlozky! Ak by tam boli byvali moj syn by mohol zit!!…nech boh ochranuje armadu, nech boh ochranuje armadu! …………….Nech boh ochranuje armadu, nech boh ochranuje armadu a nasho prezidenta!

Ludia: Sme ochotny vsetci obetovat synov pre nasu krajinu..

Ludia: Kto zachranil vaseho syna armada?

Matka: Nie, boli to ludia z nasej stvrte.. chlapi ho niesli a hovorili mi :”nebojte sa zachrania ho“,,,,Ja som im odvetila nech ma zoberu spolu nim  a isli sme potom v malom aute. Doviezli ma sem a povedali mi ze moj Syn je mrtvy…

Ludia: Terorizmus nepozna nabozenstvo sestra, obetovavame samych seba pre Syriu. Sme pripraveny obetovat nasich synov pre milosrdenstvo a naseho prezidenta Bashara Al Assada.

Matka: Ja im chcem nieco povedat (teroristom), …majte milost s nami a raz vam to Boh oplati…majte zlutovanie opytajte sa samych seba koho zabijate, zabijate vlastne deti, moje dieta tamtie deti..vsetci sme Syrcania, vsetci sme bratia, majte zlutovanie a prestante zabijat nasu mladez, nase deti, ja nemam ziadne deti len to co dnes zomrelo. A co potom ta zena co zomrela za mnou aj s dietatom? Majte zlutovanie! ..Boh je  silnejsi ako vy! Toto je vasa sloboda…..?