Shalom Obama?


Maj 01, 2011.  Interview  Maxa Resnika s prezidentom Barackom Obamom a Michelle Obamovou v ShalomTV

preklad robsaleh

MAX RESNIK: Vitajte pan prezident a pani Obamova. Pane, domnievam sa ze ste suhlasili ze sa ukazete na ShalomTV pretoze prieskum ukazal ze podpora vasej osoby medzi zidmi sa prepadava?

OBAMA: Spravne, Max. Od volieb 2008, sa moj rating v zidovskej komunite znizil z 80% na 40%. Povedal som mojim pomocnikom, oi vey.

RESNIK: Pan prezident, vyhlasenie v kratkosti a bez namietok ze verite v to ze Izrael nema nic spolocne s tym co sa stalo 9/11, ako bude mozne tieto percenta zmenit pred novembrom 2010?

OBAMA: Chcem aby sa zidia viac venovali pozornost nasledovnemu, Max. Su si vasi divaci vedomy vyhlasenie predstavitela Islamskeho naroda Louisa Farrakhana ktory ma posledne nazval: “prvy zidovsky prezident”? Alebo ako Joe Biden povedal o sebe “ Som Sionista” v tejto istej sieti v roku 2007? A co tak napriklad vcera, ked som uvalil zmrazenie zidovskych projektov na Manhattanskej Hornej vychodnej strane? A tak dalej a
tak dalej…. …

MICHELLE: Pokracuj… …povedz mu.

OBAMA: Dobre, Budete ako prvy co to pocuje Max: Zmenil som si meno na Barach [Baracchhk] Obauma a konvertoval na Judaismus.

RESNIK: Waaaw….

MICHELLE: Moj napad, Max. Teraz mozeme hrat dvoma kartami ,,rasovou a anti-Semitskou”.

RESNIK: Aaale . .. konverzny ritual moze trvat kdekolvek rozne od 6 mesiacov po jeden rok. Takze teraz ste v neutralnej bubline pan prezident. Kedy ste to uskutocnili?

OBAUMA: 6. aprila 2011. Bol som v New Yorku prednasat o vzdelani s Al Sharpton. Nebol som tam sam. Bol to Fred Armisen z platku Saturday Night Live’s ktory to vyplnil za mna.

RESNIK: Kdeze ste to boli?

OBAUMA: V Bed n’ Beth El, Africko-Americka Reformna synagoga na Chikagskej juznej triede. Rabin Ezekiel Okombo suhlasil ze potlaci a urychli moju ziadost o konvertovanie. Ocakavam vasu dalsiu otazku,,,ano vybral som si “Reformnu vetvu” radsej ako “Ortodoxnu” pretoze nebol som ochotny vzdat sa mojho golfu kazdu sobotu v golfovom klube ‘Burning Tree Country Club’

RESNIK: Znie to ako by ste konvertovali a kalkulovali pri tom pane.

OBAUMA: Nespravne, Max. Tohtorocny Passover (zidovsky sviatok) som si pripomentul tym ze som vyklzol prec z mesta do Dunes Rezortu v Arizone, kde som hral 40 jamiek v priamo v pusti.

RESNIK: To poukazuje na vazny vztah (k tomuto sportu),pane. Ah, delikatna vec, ako… …

OBAUMA: Rabin Okombo akceptoval (ziadost o konvertovanie) bez otazok a overil kopiu mojho certifikatu o obriezke, Max, o ktoreho vydanie som oficialne poziadal Hawaii.

certifikat o obriezke

RESNIK: Kto este okrem Freda Arminsena o tom vedel?

OBAUMA: Iba Michelle a kancelar obrany Gates. Vsetko prebehlo dobre, okrem toho ze Fred zacal blbnut s “nuklearnym futbalom.” Gates zrusil obed aby usetril nejake minuty. Vsetko nakoniec dopadlo dobre.

( pozn. nuklearny futbal je prezyvka aktivity ktoru ma na starosti cca 5 osob, ktory maju na starosti kozenu tasku precpanu dokumentami – informaciami a instrukciami ako postupovat v pripade nuklearnej vojny. Tato taska tienovo sprevadza prezidenta a na starosti ju maju tito povereny ludia)

RESNIK: Pan prezident, vela zidov je zvedavych ci pomozete Izraelu v smrtelne vaznych tazkostiach s Hamasom, Hezbollahom, a Iranom.

OBAUMA: Menujme niekoho kto skusil urobit tvrdsiu prevenciu tejto situacie aby neeskalovala, Max. Zaciatkom tohto roku som povedal Netanyahuovi, “Nechaj Palestincanov nech maju svoju krajinu spat a ja potom pouzijem Federalne dominantne sily na to aby vytycili 8000 stvorcovych mil na uzemie pre tvojich chlapcov v Zapadnom Texase, v ,,, uhmm, Crawford lokalite.” Iba sa zasmial a obvinil ma ze to chcem strcit Bushovi 43.

RESNIK: Pane, pytal som sa ci pomozete Izraelu v pripade krizy.

OBAUMA: Samozrejmee, Max. Varoval som posledny rok Ahmadinejada ze pripadne ze si vyberu Izrael tak Americke vojnove lode bez varovneho signalu vytlacia Iran do mora..

MICHELLE: Baruch . . .

OBAUMA: “Baracchhk,” draha.

MICHELLE: Baracchhk [kaslanie] garantoval utecencom z diaspory v Izraeli ich prava na navrat do Brooklynu, Max.

OBAUMA: Vsetko poporiadku. V kratkom case sa budem pozorne zaoberat tak ako laserovy zdroj na najvacsie zidovsko-Americke: biblicke- velke nabozenstva. Na moj prikaz FCC monitoruje the Christian Television Network (krestansku televiznu siet) ci sa neobjavi naznak nenavistnej reci s vynimkous Jewish World Radio z Fairness Doctrine.

MICHELLE: Prezidentova naboznost bude hrat velku rolu vo volebnej kampani v roku 2012, Max. Zacne v nedelu v januari, uvedieme v televizii zive nabozenske vysielanie, ktore nebude specialne zamerane na nejaku nabozensku vetvu, a vsetko bude vysielane nazivo z vychodnej miestnosti Presidential Productions, prva show LLC, prve nabozenske vysielanie z Bieleho domu. Kazdy tyzden bude pre obecenstvo nejaky bezny clovek-demokrat rozpravat o poztivnych zasahoch vlady pocas jej existencie.  (. … …)

OBAUMA:  V suvislosti s tymito novinkami mnou navrhnute oddelenie na urovni kabinetu ktore sa vola Department of Guilt and Self-Flagellation (oddelenie sebakritiky a sebatrestania) pracovalo tento tyzden  pod docasnou spravou. Dalsi miting v Senate poverym niekoho namiesto Michelle, nakolko ona sa uz tesi na svoju oficialnu  rolu Americkej – zidovskej matky.

MICHELLE:  Baracchhk je presvedceny,  ze vlada dostatocne koordinovala usile aby  sa zodpovedala za vsetky zle veci, ktore sa v minulosti stali vo svete este davno predtym nez sa stal prezidentom, Max.

RESNIK:  Pane, vas rating klesa napriec dolu tabulou.  Budete potrebovat viac ako zidovskych volicov aby ste vyhrali volby.

OBAUMA:   Snazime sa zachytit standart Demokratickej strany “budovanim blokov” aby sme sa priblizili k Republikanom a ich vyhode ktoru maju medzi racionalnymi volicmi, Max.  Spoliehame sa na liberalov, nasich akademikov, intelektualov, Big Labor, nezdokumentovanych Americanov, federalnych zamestnancov…..  Pridem prekvapujuco s najvacsou stranou v historii.

RESNIK:  Vasa najdolezitejsia a najpocetnejsia skupina volicov? Pane samozrejme okrem Afro-Americanov?

OBAUMA:  Absentujuci volici, Max. Ti vzdy hraju dolezitu rolu vo volbach  [jemne klepka na hodinky] Dobre, musime bezat.

RESNIK:  Dakujem ze ste prisli pan prezident a shalom. Snad nas coskoro opat navstivite.

OBAUMAInshallah, Max. [potom pozrel na Michelle, ktora na neho zazera] Co?  Oh.  Ospravedlnte ma, Max.  Musim sa poponahlat. Coskoro  sme ocakavany v CAIR TV studiach kde  urobim dolezite vyhlasenie ohladom….. …

MICHELLE:  [prerusuje ho] Povedz “Shalom, Max,” Baracchhk.

OBAUMAShalom, Max, Baracchhk.

 http://bigjournalism.com/sgrammatico/2011/05/01/shalom-tv-exclusive-obama-announces-conversion-to-judaism/

http://www.huffingtonpost.com/andy-borowitz/obama-converts-to-judaism_b_91687.html