NATO neopustilo Lybiu!


CO VOBEC VIEME O VOJNE V LYBII?

 Zda sa ze vieme ale….Bol som sokovany informaciou (vid. nizsie) a taktiez tankami ktore sa udajne objavili vcera v meste Zawiyah a takmer nemam slov. Porozmyslajme a preberme si zname fakty. ” Viacery z nas sa cudovali kde su Kaddafiho tanky? Kde su lietadla? Kde je armada?..” Kde sa to vsetko vlastne podelo? Pozrite na obrazok. Je stary z roku 2008 a informuje o zbrojeni. Co sa potom stalo? Prepadli sa vsetky zbrane medzi obdobim 2008-2011? Ano Kaddafi upustil od myslienky rakiet stredneho a dalekeho doletu…a to je vsetko. Vidite priatelia kde bol moj otimizmus a pesimizmus mojich spoludebatujucich oponentov, ktory ma oznacili za “fantazirujuceho”. Nie som vojak ale vystudoval som na vojenskom institute. Tam nas ucili urcite postupy. Takze jednoducho mi neslo do hlavy ako moze nejaka armada stratit bitku bez toho aby sa do nej zapojila? Jasne ze Kaddafi nebol  – “General Vlasov,” a Stalin XXI –  ….! Ale ako by potom mohol nechat “zhnit” taku armadu a zbrane a to vsetko  v tajnosti? To sa nestava! Nepripisujem slova k nepochopitelnym veciam a skor  preskumavam ich vztahy aby  som ich mohol pochopit. Je to ako sachovy hrac sudiaci svojho protivnika ako a akym stylom hraje a nezaujima sa o jeho pekny oblek ktory ma momentalne obleceny, alebo ako sa ma jeho rodina.  A uistujem vas, ze tu nie je najmensi signal, ze Kaddafi alebo Lybia prehrala vojnu. To sa nestalo ani na moment ani jediny krat. Dokonca spravy Zapadu “Kaddafi je mrtvy” pre mna nic neznamenaju. Ani raz. Tak prisaham (na moje lampasy/ocenenia..?) ja dostojnik Sovietskej armady.  

Poslednu noc som na moj Facebook dostal spravu od prokaddafiho ludi od “Srbskej skupiny” informaciu. A pripominam, ze Kaddafi im adresoval jednu zo svojich sprav ako jeho nasledovatelom takze nemam dovod pochybovat. V sprave ma tento Srbsky priatel informoval ze skopiroval informacie z Arabskych zdrojov. Zatial som ich neobdrzal. Po vitazstve budem o tom jednat s Moussa Ibrahimom, nadovazok ano podla vcerajsej informacie zije. Ale nie o tom som chcel pisat….

Najdolezitejsie je to, ze co je pisane nizsie dava odpoved na viacere moje otazky: Kde je vojenska sila Lybie?

Armada bola dislokovana na miesto  oznacene jej najvyssim velitelom!

Kde sa podela Lybijska armada?

Pravdepodobne to bolo takto naplanovane tymom plukovnika Kaddafiho – strategicky neurobit protiutok na severe kde by  mohol zhoriet cely narod Lybie a tak vojsko stiahli zo severu aby neskor branili krajinu. Taktika ktora taktiez oznaci zabijaka (NTC-NATO) “severanov” ktora vyzaduje vzdat sa moci na urcitu dobu a ktora unavi a demoralizuje nepriatela!

Je to podobne ako “vypalenie Moskvy” predtym ako ju odovzdali (Napoleonovym)Francuzom. Obetovanie pre velke vitazstvo ktore nema v historii obdobu.

Bude aj tu nakoniec Vitazstvo v ktore mnohi veria? Nechajme to na Svotritela nakolko my sme iba svedkovia.

****

NATO nikdy Lybiu neopustilo a jeho vojaci sa stale trapia s so Zelenou  armadou a hnutim odporu – statocnej koalicii kmenov Lybie vratane silnych kmenov Tuaregov ktory tvrdo brania cest Lybie a jej teritorium od cudzej okupacie!

Stephen G.:

“Podmienky na juhu Lybije su neznesitelne pre NATO, nie je tam pobrezie, nie su tam pristavy, nemozu utiect juznou vzdusnou cestou aby niekde pristali bez toho aby neboli zostreleny juznymi komandami Jamahirie. Juh ma rozsiahle vojenske zazemie a jednotky vojakov na zemi v pusti a Tuaregovia su zjednoteny pod Lybijskou Jamahiriou.

NATO v “news” informovalo o “kompletnom stiahnuti zo vzdusneho preistoru” ale inymi slovami; Technicky stale prevadza vzdusne utoky a bombarduje Lybiu. Preto aby nesposobilo hnev a protesty medzinarodnej komunity sa NATO rozhodlo naverbovat Izraelskych pilotov lietajucich z casti ako Tel Aviv, Juzny Sudan, Chad, N’Djamena, a Misurata, a odtial prenika na juh Lybie atakujuc na juzne kridlo ozbrojenych sil Lybie a taktiez ine civilne a vojenske zariadenia.

Zdroje z Lybie od hnutia Lybijskeho odporu informuju ze: “Za uplynule 2 tyzdne bolo nad juznou Lybiou zostrelenych 8 Izraelskych stihaciek, 13 helikopter Kataru, 11 Francuzskych Mirage stihaciek, 5 Francuzskych lietadiel Raphael. Boli zniceny piloti s posadkami spolu s lietadlami a to vo vzdusnych subojoch s (MiG-35). 

. MiG 35

Mnohopocetne pokusy NATO a ich zoldnierov preniknut na juh Lybie a jej centralnej casti bolo iba ich katastroficke zlyhanie vzhladom na obranny system juznej Lybie ale aj schopnostiam Lybijskych pilotov. (pozn. nepodcenovat, vieme kde Lybijsky piloti boli trenovany).

Federacia kmenov si brani ich teritorium Lybijskej Jamahirie. Po tom co vyviedlo NATO a zoldnieri v meste Sirt si tazko mozu dovolit dlho trvajuci boj s juhom Lybie. Momentalne, hlavnym cielom Juhu je rozsiahla podpora a pomocna ruka Jamahirie v zapadnej, pobreznej casti Lybie a to je to co aj Juh posledne dni robi.


PS Teraz popremyslajte! Skutocnost ze Izraelcania lietaju namiesto Anglicanov ( Anglickej casti) koalicie NATO, to som sa dozvedel uz toto leto.

(Ked som sa informoval o Kaddafiho armade …u Lybijcanov) Odkazali mi, ze ma budu informovat ..a ze “teraz nemaju cas”. Taktiez na dotaz  “kolko Tuaregov – 70 alebo 7000?” – neodpovedali

A zrazu dostaneme informaciu ze “NATO bombarduje Tuaregov,” a tato informacia ako zapis uzatvara kruh a odpoveda na otazku: “kde je armada al Kaddafiho, “alebo” preco ti vasi ….Tuaregovia” ?  Vsetko je na svojom mieste a utiect jednoducho nemohli. Je cas na caj pre muzov cti a nie pre zajacov!

PP.S. Podakovanie takeshi-katana za jeho obrovske usilie, ktore mi pomohlo zhromazdit tento material a ked som stravil vacsinu noci hladanim v zdrojoch o pravde radsej ako stravenych v komforte. Material som uverejnil az potom co mi odsuhlasil jeho zverejnenie.

bonus:

http://takeshi-katana.livejournal.com/

http://stalin-ist.livejournal.com/2011/11/13/